LA (Los Angeles) Why?




…estic Aquí per descobrir; descobrir-me; sincerar-me i connectar amb aquella part profunda que el cinquè dia de Los Angeles amb la Kineret i el Jaume vaig arribar a la terrassa d’un hotel on “les” notes de la música m’entraven fins al fons de les “venes”, com si el teclat, els sons, ressonessin fins la “meva” essència i fessin vibrar i moure el meu cos com mai ho havia vist, sentit, viscut,…”tot” era ple de gent arreglada, ambient glamurós, envoltat de rasca cels,… però la veritat només ESTAVA amb MI Mateix…., la connexió amb “l’arrel” em movia…
Era l’acumulació de l’energia dels últims 5 dies amb la Kineret?
Era una explosió d’emocions que finalment deixava sortir?
O senzillament “era” Qui “Era”?

2 Comments:

  1. Anónimo said...
    ...like you , I felt last night.. thanks Jordi...
    Anónimo said...
    Jordi, moltes gràcies per aquest blog. És com una manera de viatjar amb tu. Les vibracions arriben.
    Una abraçada
    David Camarasa

Post a Comment