…sentir el món…


…pendre consciència…

…contemplar el moment…

…rendir-se a l’univers…

…dornar-se comte…

…conectar amb la Llum…

…crear espontàneament…

…retrobar-se…

…sentir el món…




…corria l’any 1995 quan “va aparèixer” a les meves mans un llibre que puc considerar essencial; trascendental per aquest viatge; de gran interés en la meva Vida. Era poc després de tornar del meu primer viatge amb bicicleta al estranger en terres africanes….


…Juanjo Alonso, “el kapitan pedales” havia tornat de donar la volta al món amb bicicleta durant 2 anys; …… des del moment que vaig tenir aquell llibre als dits i m’hi vaig endinsa,….vaig saber que també volia donar “la meva Volta al Mon”…



…llegir aquell llibre era com transportar-me a un món que encara no coneixia. Entrava en aquelles pàgines d’una manera profunda sense recorda si havia començat a llegir sol o acompanyat; sentat o estirat; content o trist,… El meu “estat” es transformava cap una llibertat i unes ganes de descubrir increibles….



…ara desde la “distancia” puc dir que “La vuelta al mundo en bicicleta” em va marcar; com també ho va fer en el seu moment “El poder del ara” del Eckthar Tolle….



…14 anys han passat per poder inici aquest projecte. La seva “gestació” durant els ultims anys ha acompanyat la meva manera de Viure, i m’ha fet creixer cap una visio més “amplia” del món que ens envolta…


…per diversos motius , el seu inici no serà amb bicicleta; “l’interio" no demana aquest “medi” Ara. Possiblement a l’etapa més asiática-europeo-africana,...
Quan així sigui …SERÀ!!


….queden “darrere” moltes despedides de gent que estimo; del deslligament de les feines dels bombers i l’escola dels ultims anys; de la familia, que sempre està molt propera….; i “mil histories” que durant un temps les haure de “sentir” amb la distància….


….és dífícil ficar dates a aquest projecte que possiblemente només es farà una vegada en aquesta Vida. Molts seran els factors que influiran….; pero mínimament,seran 2 anys necessaris per visitar parts de tots els continents que son del meu interes a dia d’avui…..

… Guatemala; Malí; Georgia; Malasia; Perú; Nova Zelanda; Cuba; Estats Units; Iran; Egipte; Australia; Mongolia; Brazil; Japo; Colombia;…son els països que centren la meva atenciö en aquestos moments...




….aquest descobriment que ara s’inicia; aquest experimentar vivències; aquest procés d’aprendre del “món”; aquest sentir la natura; aquest interelacionar-se amb diferents cultures; aquest estudiar idiomes; aquest treballa en llocs diferents als habituals, aquest crèixer.….


…el Camí en solitari, és l’escollit, el necessari per aquest “trajecte” que ja És realitat.…


…ganes no en falten per recòrrer i viure un itinerari que en alguns moments coincidira al el fet pel Juanjo Alonso fa 15 anys, on segurament reviure alguns d’aquells escrits que en el seu moment eren “medicina de Vida” per mi.


…ARA toca SENTIR…


…SENTIR EL MON!!!!...


…Gràcies Juanjo per aquella “xispa” que em va fer despertar del somni que ara puc fer-lo realitat….

…Gràcies als que m’heu apoyat…


…Gràcies als que m’heu entés…


…J…




( Fragment de :"Into the wild" ,....llibre que aquest dies m'acompanya )



….I think you really should make a radical change in your life style…….. so many people live within unhappy circumstances and yet will not take iniciatiative to change their situación because they are condicioned to a life security, conformity, and conservatism, all of which may appear to give one peace of mind, but in reality nothing is more damaging to adventurous spirit within a man than a secure future. The very basic core of man’s living spirit is his passion for adventure. The joy of life comes from our encounters with new experiences, and hence there is no greater joy than to have endlessly changing horitzon, for each day to have new different sun……....you must loose your inclinación for monotonous security and adopt a helter-skelter style of life that will at first appear to you to be crazy. But once you became accustumed to such a life you will see its full meaning and its incredible beauty…....move around, be nomadic, make each day a new horitzon……...you will see things and meet people and there is much to learn from them......as a general rule spend as little as possible and you will enjoy it much immensely…. Don’t heritage or allow yourself to make excuses. Just get out and do it. Just get out and do it. You will be very, very glad that you did….
Take care,

CHRIS McCANDLESS







2 Comments:

  1. sentirelmon said...
    ...gràcies Angel per fer-me arriba aquesta música, aquest film, aquesta manera de "descubrir"...
    Anónimo said...
    borned to be wild, magic live. icredible encounters, always learning--always breathing, feeling and touching...full of joy, beauty and peace./. life, always unexpected, always changing...what else, if we know how to manage situations..?
    A very big hug from some special mountains at the other side of the big water. Where men and women keep growing while they think in their far friends moving all arrownd the world.
    Xixo

Post a Comment